دانلود آهنگ جدید حامد همایون حاکم احساس

تاریخ : چهار شنبه 18 بهمن 1396
بازدید : 1521
نویسنده : نیما

 دانلود آهنگ جدید حامد همایون حاکم احساس

امشب آپ موزیک ♫ برای شما کاربران ترانه زیبای حاکم احساس از حامد همایون ♫ با متن و دو کیفیت 320 , 128

شعر : معصومه رضایی و ساناز حسینی / آهنگسازی : حامد همایون / تنظیم کننده : سامان امامی

Exclusive Song: Hamed Homayoun – “Hakeme Ehsas” With Text And Direct Links In UpMusic

148933671673957131hamed homayoun hakeme ehsas دانلود آهنگ حامد همایون حاکم احساس

 

متن آهنگ حاکم احساس حامد همایون

♪♪♫♫♪♪♯
تو همانی که توانی بکشانی دل مارا به جهانی که دلم می خواهد
من همانم که به جز عشق ندانم نتوانم بسپارم به کسی دل چون دلم میخواهد♪♪♫♫♪♪♯
که تو هم دردی و درمان و من این به جان میخرم و تاب ندارم
که سپارم به نگارم دل بی صبر و قرارم بی قرارم
من چه عشقی به تو دارم
تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس
تا موی تو و دست من و شانه مهیاست♪♪♫♫♪♪♯
سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن
گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست
تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس♪♪♫♫♪♪♯
تا موی تو و دست من و شانه مهیاست
سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن
گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست
تو همانی که توانی بکشانی دل مارا به جهانی که دلم می خواهد
من همانم که به جز عشق ندانم نتوانم بسپارم به کسی دل چون دلم می خواهد
که تو هم دردی و درمان و من این به جان میخرم و تاب ندارم♪♪♫♫♪♪♯
که سپارم به نگارم دل بی صبر و قرارم بی قرارم
من چه عشقی به تو دارم
تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس
تا موی تو و دست من و شانه مهیاست♪♪♫♫♪♪♯
سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن
گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست
تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس♪♪♫♫♪♪♯
تا موی تو و دست من و شانه مهیاست
سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن
گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست

♪♪♫♫♪♪♯

حامد همایون حاکم احساس

 
دانلود این آهنگ نیم بها ( نصف حجم  آهنگ ) از حجم مصرفی شما محاسبه میشود
منبع:آپ موزیک

یک باکس

جهت سفارش تبلیغات کاملا رایگان شما کلیک کنید!



:: موضوعات مرتبط: دانلودکدۀ آهنگ , حامد همایون , ,
:: برچسب‌ها: متن آهنگ جدید حامد همایون حاکم احساس , دانلود آهنگ با لینک مستقیم , دانلود آهنگ جدید حامد همایون حاکم احساس , دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم , دانلودکده آهنگ پاپیون ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به Papyonخوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پاپیون و آدرس papyon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 364
بازدید ماه : 3830
بازدید کل : 199743
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

یک باکس

RSS

Powered By
loxblog.Com